onsdag 12 september 2012

Mitt sommarlov-Alice

Jag  har varit på High Chaparal i sommar. Min storebrors kompis Gustav fick följa med. På High Chaparal åkte jag en hundkarusell och radiobilar. Jag har varit i Ugglarp och badat. Det var skönt att bada. I Ugglarp finns det stora vågor. I sommar har jag fiskat med min pappa och min storebror. Min storebror var den enda som fick fisk. Jag tyckte det var orättvist. Jag har varit i Bårlången och badat med min farfar. I Bårlången hoppade jag från bryggan. Det var roligt. Jag har varit hemma och kollat på teven och varit lat. Det var skönt att vara hemma. På kvällarna har jag varit hemma och kollat på film med min storasyster. Vi kollade på filmen Grac´e Atomy som handlar om ett sjukhus som heter Seattle grac´e hospital. Mitt sommarlov har varit jättebra.
Här har jag plockat blommor.

Här är jag i Värnamo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar