onsdag 12 september 2012

Min sommar Josefin


Det mesta har jag åkt bil till Unnaryd och Smålandsstenar.
Det har inte varit roligt men när jag var framme så var de roligt.
Hos Pappa har jag varit med Zack och lekt med han och han har haft löss och kastat boll.
Jag har fått en kaninunge, den är min och den heter Nelly och Erikas kaninunge heter Molly dom är syskon dom bor i samma bur men Erika hade en innan kanin men sen tog räven han och sen ville jag ha en kaninunge och jag fick en då.
Den dåliga saken va att min hund har dött, han var nästan min och hette Max men han va sjuk men nu finns inte han men i dag är han i himlen.


Deta är zack


1 kommentar:

  1. Det var fina bilder Josefin :)
    Man ser att Du tycker om djur.
    Det var verkligen synd att din hund dog, men Du skrev riktigt bra att han är i himmlen och där har han det bäst med andra hundar och katter också ;)
    Kram
    ------
    Kasia/Oskars mamma

    SvaraRadera