onsdag 12 september 2012

Min sommar Klara

Jag har slutat på fritids. Latat mig nästan hela tiden. Jag har också varit med kompisar mycket. Jag har också sovit övet med kompisat mycket. Jag har åkt till Stockolm. Jag och min familj har varit på Grönalund. Vi har också varit på sommar krysset där. Sen i Stockolm var vi på en resturang som typ var en lyx resturang. Sen sist av allt så hade jag en namnsdag på slutet av sommarlovet. Det var Klara.
Jag har varit med min bästis.

Jah har kollat när Danny sjöng på Grönalund.


Jag  har varit i Gammlastan i Stockholm

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har skrivit Klara om ditt sommarlov!
    Kram från mamma
    och till Bodil och alla elever, vad roligt det är att kunna se vad ni hittar på i skolan! Bra jobbat!!!
    Mvh Sylwia

    SvaraRadera
  2. STORT GRATTIS till fina Klara på födelsedagen!
    Hoppas din dag blir toppen! Vad fint du skrivit om ditt sommarlov,det var kul att läsa!
    Stor kram från moster och kusinerna

    SvaraRadera