onsdag 12 september 2012

Min sommar/ Jasmine

Jag har varit på sommar-kollo i kulltorp i en vecka. Jag träffade många nya kompisar! Vi badade,Grillade,var mycket i naturen och vi pysslade i spelrummet som ligger i källaren på platsen.
Tjejerna som var i mitt rum var snälla men jag gillade mest tjejerna i det andra rummet! Någon vecka efter så åkte vi till Dalarna med hela familjen. Vi träffade släktingar som bor där. Vi fick bo i ett hus i Centrala Långshyttan!! Vi fick rida i skogen och vi badade mycket i en sjö som var jätte fin och kall! När vi kom hem så var jag mycket med mina kompisar på Hörsjö-Badet sen började skolan!:)
                                                      Detta är badplatsen i Långshyttan!
                                              Vi tog kort på den stora Dala-Hästen på väg hem
                                                Detta är Pluto Min Gammel-Farmors get!
                                                   Jag har också varit på High Chaparall
                                                    Det här är min söta hund Lady!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar