fredag 20 september 2013

Veckans dagbok av Anna och Albin!

13.09.20
I måndags hade vi slöjd ooch jag blev nästan klar med min uppgift. PÅ tisdagen hade vi musik, det är kul på musiken för vi får spela gitarr och synth.
 Badade gjorde vi i onsdags och jag klarade att simma i 15 minuter utan att stanna. Då blev jag riktigt nöjd! Denna veckan har varit jättebra!
Albin

13.09.20
Den här veckan har varit bra! I måndags hade vi träslöjd som vanligt: Snart är min klocka färdig. I tisdags hade vi biologi-test. Vissa frågor var svårare än andra. Den här veckan har vi också haft bad för första gången. Det var jättekul! Vi simmade i 15  minuter utan att stanna, det var lite jobbigt. Torsdagen var som den brukar vara. Vi hade syslöjd sista lektionen. Idag är det fredag och vi ska ha idrott sista timmen.
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar