fredag 13 september 2013

Veckan som varit av Eliza och Isak!

130913.
Den här måndagen jobbade vi med svenska, matte och andra saker. Vi hade också träslöjd. I träslöjden gör vi klockor. Tisdagen var en bra dag, vi lämnade matteläxan och jobbade med många andra saker. Onsdagen var en rolig och lite jobbig dag. Vi hade skolmästerskapen i friidrott. Vi vann inte men kom i alla fall tvåa som förra året. Men vi var i allafall bra tycker jag!
I går hade vi en vanlig skoldag. Vi lämnade in vår engelska och svenskaläxa. Vi hade också engelskatest på glosorna.
Idag är det fredag och vi ska ha idrott, svenska, engelska och matte och vi slutar halv två. Jag har inga planer i helgen utan jag ska bara vara hemma.
Eliza

Vecka 37 av Isak.
I måndags hade vi elevråd och det blev Anna och Lucas från vår klass.
I tisdags gjorde jag matte, engelska och NO.
I onsdags var det friidrott, vi kom tvåa. På 1000 meter kom jag på top 10. På kvällen mötte vi Hillerstorp i fotboll, vi vann med 22-1, jag gjorde mål.
Igår, torsdag hade vi syslöjd. Jag håller på med en Cdmapp.
Slut på veckan :)
Isak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar