söndag 1 december 2013

Läxor v. 49.

Hoppas att klassfesten var rolig och lyckad i fredags! Här kommer läxorna inför den här veckan. 
Svenskaläxan: skriv en presentation, välj bland fyra rubriker, skriv stödord eller tankekarta och förbered dig att presentera det du valt på onsdag. OBS! Läs mer ingående instruktioner på läxlappen. 
Engelskaläxa: gör en hörövning genom att logga in på Magic/studentlitteratur ( se läxlappen) och arbeta med stencilen do/does/don't/doesn't.
Matteläxa: jag har inte fått info om den, barnen vet! 
Hälsningar Bodil

1 kommentar:

  1. Hej på er alla i femman! Hoppas ni mår bra och att ni har det bra i skolan. Läste att ni har haft klassfest, jag kan tänka mig att ni hade det riktigt roligt. Själv är jag hemma idag och är sjuk tyvärr. Hostar mycket och är hes så jag knappt kan prata men jag hoppas det går över fort. Saknar er allihopa mycket. Ni får ha det så himla bra. Kramar Karin

    SvaraRadera