fredag 13 december 2013

Avslutningstider och terminshälsning för Villstadskolan.

Här kommer tider för avslutningen nu på fredag, lovdagar inför nästa termin och en liten hälsning från vår rektor, Eva-May Bogren. Klicka på länken:
http://sdrv.ms/1bAZ6Mg

Sista veckan innan jullovet händer följande förutom skolarbete enligt schema:
Måndag: Musikskolan kommer hit och spelar/sjunger julsånger.
Tisdag och Onsdag: enligt schemat
Torsdag: Julmys för hela skolan, bio, pyssel och julbord
Fredag: Avslutning i kyrkan och i klassrummet (finns det någon som kan tänka sig att baka till exempel bullar är vi glada)

Jag har lagt ut en utvärdering av terminen i Showbie där jag även vill att ni föräldrar skriver in era tankar, funderingar och åsikter. Jag är tacksam om ni tar er tid för det eftersom det är viktigt för oss som undervisar era barn i de olika ämnena. Jag sammanställer utvärderingen och ser till att alla får den.
Skolan börjar onsdagen den 8 januari och jag hoppas att alla får en lugn och skön jul, ledighet och jullov!
I januari kommer ni att får tider för utvecklingssamtal och som ni förhoppningsvis hört blir det inga skriftliga omdömen förrän i slutet av årskurs fem.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vi kan baka bullar och nån kaka, tar med till skolan på fredag!
    /mvh Marie, Linas mamma

    SvaraRadera
  2. Hej, jag kan inte öppna länken :(
    Hur går det för er, kan ni öppna den?

    Mvh Kasia

    SvaraRadera