måndag 25 februari 2013

Hallå, mer folk till loppisen!!!!

Loppis Lördagen 9 mars, 10-17.

Då var det snart dags för loppisen. Hoppas att så många som möjligt har något att skänka. Viktigt att tänka på är att ni inte prissätter för dyrt. Vi har möjlighet att åka dit med våra saker redan på fredagskvällen mellan 20-21 (tänk på att hämta de saker som eventuellt inte blivit sålda), annars är det öppet från kl.8 på morgonen. Hoppas att barnen kan hjälpas åt med schema till dem på något klassråd tillsammans med Bodil.

Är något oklart bara fråga.

OBS!! Behöver fler föräldrar till lördagen som hjälper till, meddela mig så fort som möjligt.

Fredag
20-21 Katarina H o Josefine V

Lördag
9-11 Ann-Marie C
11-13 Ulrica B
13-15 Marie C
15-17 ???

Hoppas på mycket försäljning :)

Mvh Jenni Tiger

4 kommentarer:

  1. Hej Jenni, victor vill gärna vara med på loppisen. Jag kan ta tiden 11-13. Mvh Ulrica Berglund

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag kan hjälpa till kl.13-15. Jag lämnar saker, prismärkta, på fredag. /Marie, Linas mamma.

    SvaraRadera
  3. Hej! Sorry, har också missat det där med loppisen.
    Klara vill gärna vara med men jag och Johan ska på fotbollscup med Emil. Om det behövs fler vuxna som hjälper till så kan Klaras mormor hoppa in, hon kan mellan 13.00-15.00. Vilket fall som helst kan Klara vara med och hjälpa till mellan 13.00-15.00. Ska kolla här hemma efter saker. /Mvh sylwia, Klaras mamma

    SvaraRadera
  4. Tack Ulrica, Marie och Sylwia. Vi kommer nog få ihop det här till slut :) Schema till barnen kommer under dagen. Mvh Jenni

    SvaraRadera