tisdag 28 augusti 2012

Infomötet igår måndag för fyrornas föräldrar

Jag hoppas att alla ni som kom på vårt Infomöte fick svar på alla frågor ni hade. Till er föräldrar som inte hade möjlighet att komma igår; jag vill att ni kontaktar mig så vi kan boka in en tid för en träff tillsammans med ert barn. Det är viktigt för mig att det blir så snart som möjligt och det tar inte lång tid. Under kvällen tog några föräldrar upp frågan om skolresor bland annat.
Vill ni föräldrar ansvara för diverse försäljningar eller annat är det okej för oss. Ottos mamma, Josefin undrade om det kanske fanns intresse bland eleverna i klassen och från föräldrarhåll att kanske medverka på den loppis som anordnas under Smålandsstenars marknad på lördag. Läs under kommentarerna son finns på inlägget före detta. Skriv gärna något i kommentarsfältet att ni sett det och om ni kan hjälpa till. Imorgon, onsdag är jag tillbaka i klassen efter min dag på högskolan i Jönköping. Då tar jag upp det med klassen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar